dijous, 31 de gener del 2008

Noves tecnologies


Estic tan impressionada amb les noves tecnologies que havia de fer un post especial per a elles!!!

Fins fa poc, em meravellava la idea de fer fotografies i que no fora necessari tindre-les impresses en paper per veure-les i que en el moment es puguera veure, a la mateixa càmera, si has eixit bé o malament, si has tancat els ulls o no i tens l'opció d'esborrar la foto i tornar-la a fer!! Ara això em sembla el més normal del món. Allò que m'ha deixat més sorpresa justament hui és que amb un aparellet de res, puc passar informació via bluetooth al meu ordinador!!! Aquest aparell és una mena de memòria USB, que tots coneguem, però que fa de port per al bluetooth i es poden transferir tota mena de dades per aquest mitjà!! Per a mi açò és una gran novetat i, de fet, he estat "jugant" amb aquesta "coseta". Com dirien al meu poble: "una gràcia, xe!!"

P.D: La foto està feta amb el mòvil i passada a l'ordinador amb el bluetooth USB!! No és genial?