dilluns, 7 de gener del 2008

Noves sensacions, noves cançons

Sempre és emocionant descobrir noves coses i més quan aquestes no són tan noves. M'explique: jo havia sentit parlar d'un cantautor amb el qual tocava una companya de l'orquestra però, quan començaven a fer cançons junts i a fer concerts, no estava receptiva a aquest tipus de música. Però per sort les coses canvien i fa relativament poc he redescobert aquest tresor que tenia tan proper i que no me n'havia adonat de la seua presència. Aquest tresor es diu Pau Alabajos i els músics furtius. Pau és un company de facultat d'una promoció anterior a la meua. No el coneixia però gràcies a Laura, la violinista que toca amb ell que és companya de l'orquestra i una de les millors violinistes que conec, vaig poder parlar un poc amb Pau i em va resultar un xic encantador. En tornar a escoltar algunes de les seues cançons em vaig adonar del que m'estava perdent. Les seues cançons parlen de tot: amor, problemes socials... Però encara em queda molt per descobrir!
Volia compartir aquesta troballa amb vosaltres i aquesta és la millor manera de fer-ho, així que us deixe un video per que us comence a picar la curiositat. Una abraçada als "empauats"!!

P.d: Aquest concert va ser a la Facultat de Filologia, Campus de Blasco Ibañez, Universitat de València.

1 comentari:

Anònim ha dit...

eiii bona nit tere! encara que estic parlant amb tu pel msn, volia deixar-te alguna coseta perquè la veritat és que m'ha fet molta il·lu quan he entrat en el teu bloc (desconegut fins ara per mi! ja te val ¬¬) i he llegit el títol "noves sensacions, noves cançons"... ja m'he imaginat per on anava la cosa!! ;) M'ha agradat moltíssim llegir tot el que has dit de nosaltres i demà quan parle amb pau no dubtes que li ho passaré l'enllaç... doncs res més xiqueta, que vaig a acomidar-me ja que m'està quedant un missatge més llarg del que jo volia xD

Un bes molt gran per a la violoncellista més divertida de l'orquestra d'alaquàs ;) !! ens veiem en el pròxim assaig !!

pd: en el pròxim assaig que jo vaja, o siga, el d'abans del concert xD hehehehe!