divendres, 12 de setembre del 2008

Noves sensacions, noves cançons

Aquesta cançó no és nova per a una gran quantitat de gent, però si que ho és per a mi. Creia que coneixia la discografia de Lluís Llach però aquesta cançó em va sorprendre mentre feia un "treball d'investigació" per al Màster.
Amor particular és d'aquelles cançons que no diuen gaire amb el títol però que una vegada superes aquesta barrera i l'escoltes es clava directament al cor. És d'aquelles cançons que et fan pensar: "Si alguna vegada algú em diu que m'estima, m'agradaria que de fons sonara aquesta cançó". Aquesta és una cursilada de manual, ja ho sé, però fins i tot aquells que sembla que no ens afecten les coses tenim una part romàntica rosa fosforescent que, encara que no la deixem eixir a sovint, està i no podem evitarla.
Us deixe la lletra i un video d'En Llach interpretant-la. Colpidora fins el final!!!!!!!!!!


Com t'ho podria dir
perquè em fos senzill, i et fos veritat,
que sovint em sé tan a prop teu, si canto,
que sovint et sé tan a prop meu, si escoltes,
i penso que no he gosat mai ni dir-t'ho,
que em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estimo.
Que junts hem caminat,
en la joia junts, en la pena junts,
i has omplert tan sovint la buidor dels meus mots
i en la nostra partida sempre m'has donat un bon joc.
Per tot això i coses que t'amago
em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estime.

T'estime, sí,
potser amb timidesa,
potser sense saber-ne.
T'estime, i et sóc gelós
i el poc que valc m'ho nego,
si em negues la tendresa;
t'estime, i em sé feliç
quan veig la teva força, que empeny i que es revolta, que jo...

Que passaran els anys,
i vindrà l'adéu, com així ha de ser,
i em pregunto si trobaré el gest correcte,
i sabré acostumar-me a la teva absència,
però tot això serà una altra història,
ara vull agrair-te tant temps que fa que t'estime.

T'estime, sí,
potser amb timidesa,
potser sense saber-ne.
T'estime, i et sóc gelós
i el poc que valc m'ho nego, si em negues la tendresa;
t'estime, i em sé feliç
quan veig la teva força,
que empeny i que es revolta, que jo...