dilluns, 2 de juny del 2008

Provatures


Escrits Boirosos
Ja que sens tu algú a tu no abasta, dóna’ m la mà o pels cabells me lleva… Prenme enaixí com el patró que en platja té sa gran nau e pensa haver castell e contemplat lo cel molt clar e bell pensa que un àncora assats haja… Si com lo taur se’n va fuit pel desert quan veu son semblant qui el capta… Plena de seny… Llir entre cards… Veles e vents han mon dessig complits… Així com cell que en lo somni se delita... Així com cell qui dessitja vianda... Amor, amor... I del pare: al punt com naix comença de morir... Copiat o inspirat en Ramón Llull... Abans es podia copiar i no passava res... Ara és un delicte... Copiaria J.V Foix... Proses poètiques... escriptura automàtica... jo no faig erudició... No sóc invetigadora en poesia, ni en narrativa, ni en assaig… Provatures… Alquimia… Repressa dels clàssics… Matar al pare… El descrèdit dels avantpassats… La superació dels models… La diegesi i el cronotop… Teoria de la literatura… Obsessions… Maldecaps… Desert d’amichs de bens e de senyor, en estrany loch i en estranya contrada, fart d’enuig i tristor, ma pensa contrariada… Ay marqués, marqués, marqués… He de mirar el calendari per veure si tinc classe dimecres… Pica… Pense en res… Ment en blanc… Les 2:08… Filar idees coherents… Impossible… Ballen les lletres… S’amaguen i desapareixen… Una taca en les ulleres… Res… Vaig i vinc… Temps era temps quaaaan encara les bruixes campaven dalt del campanaaar… Tinc una mania inconfessable i és que m’agrada na na na… Me l’hauré d’aprendre… Buit, silenci. Respire?... Sí... Crec... Eixe anell no està bé on està... Confussió... Hi ha lluna plena... És pimavera… Esteu insuportables… Estan insuportables… Uy, una mànega és més llarga que l’altra… Ja deia jo que tenia frescoreta… Ja està… Tot?... Noooo, el jersey… Ja no fa frescoreta… Ara sí, ja està… Quina cosa?... Aquest caos inconnex… Les 2:18…