dijous, 5 de juny del 2008

Fricades!!!!

No és que jo forme part activa de l'univers friki, però el destí ha fet que conega gent prou frik o freack, com millor us semble. El boom de El Senyor dels Anells em va agafar de ple i, de fet, he vist totes les pel·licules, seguides, és a dir, a 3 hores per film... 9 hores d'orcos, elfs, huruk-hai, hobbits i tota la fauna. El manga, dibuixos japonesos, també és un altre punt fort del frikisme internacional. Pel que a mi respecta, només sé un troç de la cançó inicial de Heidi en japonés i una miqueta de la cançó final de Sin Chan, però no m'atrau massa aquest món. Però be, tots hem tingut l'època Sailor Moon i això és un inici de frikisme.
Ara el que em fascina, és com d'absurds podem arribar a ser: els programes actuals d'humor són molt diferents uns dels altres, però comparteixen eixe esperit friki que ja és un fenómen estés mundialment. Jo em quede amb tres programes: Buenafuente (estiga en la cadena que estiga, Andreu és insuperable!) La hora chanante i Muchachada nui, el mateix programa pràcticament en cadenes diferents. Són tan absurds que fan riure!!!! Dels dos darrers programes us deixe dos videos: per una part, Superñoño, el superheroe más blando que la mierda de pavo!!!! y Enjuto Mojamuto (eeeeeh!!!). Podem parlar d'una nova vessant de l'absurd? No ho sé, ho pensaré, però em fa molta risa!!!!