dijous, 21 de febrer del 2008

Universitat en video


L'altre dia vaig fer una volta per la web de la Universitat, m'agrada llegir de tant en tant les notícies, i en una d'elles vaig veure que s'havia fet un video de la Facultat de filologia, traducció i comunicació. Com la meua curiositat no té límits vaig "clicar" per veure el video i quina va ser la meua sorpresa quan vaig descobrir que hi havien imatges tant de professors del departament com de gent de la meua promoció!! Vaig parar-lo unes quantes vegades per cerciorar-me que era així la cosa i sí, si que som nosaltres, entre tants altres alumnes de la universitat.

El video aquest proclama les meravelles de la Universitat de València en general i de la Facultat en especial. En comentar l'avinentessa amb els companys, no vam poder evitar ironitzar sobre l'assumpte ja que són molts anys passant una gran part del temps en aquesta "santa casa" i no tot és tan bonic com ho pinten. Però bé, per promocionar la facultat és un bon treball.

1 comentari:

mareschu ha dit...

Estic molt d'acord amb la teua reflexió sobre el vídeo d'esta "Santa Casa". No s'assembla gens a la realitat d'esta "casa". Jo vaig ser una del grupet que vaig opinar sobre el vídeo, encara que no isc. Jo crec que m'haurien d'haver donat a mi a la càmara i així haguera fet un bon treball. Almenys haguera eixit la realita i no la "ficció".