dijous, 14 de febrer del 2008

Concert de la Banda


Ja us vaig comentar al post del 17 de gener que la Banda Simfònica de la Unió Musical d'Alaquàs estem muntant un concert força ambiciòs: tocar bandes sonores sincronitzades amb una selecció de imatges de les pel·lícules. Doncs puc confirmar que aquest concert serà el diumenge 24 de febrer a les 19:30h al Castell d'Alaquàs.

Per altra part, en la Jove Orquestra continuem treballant amb la Simfonia del Nou Món, un concerto grosso i un mambo que formaràn part del repertori del proper concert del qual ja parlaré més endavant. De moment us deixe el video del concert en el qual tocarem Piratas del Caribe. Aquests sí que som nosaltres!!

2 comentaris:

mareschu ha dit...

El concert de la banda està molt bé, soneu super bé!!! Jo ja vaig anar a un concert teu i hem va agradar i això que jo no sóc d'anar a sentir concerts de bandes. Per cert, la que està al costaet d'eixe ros eres tu? je,je,...

Tereseta ha dit...

Hola Martaaa
Gràcies pel comentari i els el·logis, treballem dur per ser una orquestra i una banda amb un bon nivell musical. Poquet a poquet. En resposta a la teua pregunta, sí, la xica del primer atril sóc jo i el xic ros és Samuel, que cada dia té més nivell i, amb l'estudi i el temps, segur que esdevé un violoncelista molt destacat; de fet és un dels millors que conec. El millor de tot és que puc dir que a més de companys d'instrument, sóm amics, i això dona un valor afegit al fet d'anar a assajar.
Gràcies pel comentari!!!