dimecres, 20 d’agost del 2008

Després de les vacances...


En aquesta vida tot s'acava: als xiquets de l'anunci, la xocolata i a la resta de mortals, se'ns acaven les vacances. Aquest estiu només he gaudit de 15 dies de vacances pròpiament dites, la resta del temps he estat treballant però amb la feina que tinc estic tan a gust, que el dia que he d'anar a treballar em costa un poc al principi, però després me n'adone que no es per tant i m'ho passe be amb les companyes, així que no hi ha cap problema.

La veritat és que, fent balanç, ha estat un estiu genial. L'estiu passat vaig dir que va ser el millor de la meua vida: se'm va caure un mite i vaig contruïr un altre (que també ha caigut, per cert), vaig conèixer molta gent i m'ho vaig passar molt be, però aquest estiu ha estat el de les visites (algunes millors que altres), el del reciclatge i el de la declaració oberta de independència. Només una cosa hauria fet que aquest estiu haguera estat el més perfecte de tots, però em sembla que o no arribarà mai o encara li quedarà molt de temps per madurar, així que, si no ha estat perfecte, ha superat a l'estiu anterior.

Ara només em queda mirar endavant i aclarir-me amb tota la feina que em queda per fer!!!!
Nota: La foto és del castell de Xàtiva. La vaig fer el dia que per fi vam anar a Bocairent, una visita que es resistia però que vam aconseguir fer... Increible, perfecta!!!