dimecres, 19 de novembre del 2008

Sis coses que et fan sentir feliç

Pensava que aquest bloc era una mena de camp de solitud on escriure les coses que considere importants i alguns missatges subliminals a Pepito Grillo que de tant es tant es passa per ací, però fa uns dies vaig veure un comentari on em lligaven a una mena de correu spam o cadena sense final... Sincerament, pensava que açò no ho llegia ningú!!!!!!!!! Si que em va fer il·lusió encara que vaig desconfiar un poc... No sé si podré continuar-ho però ho intentaré. Aquesta cosa del mem és un concepte força estrany encara que havia sentit parlar d'ell... Quan s'aclarisquen que m'ho facen saber...

Les sis coses que em fan sentir feliç...
- Passar una nit amb els amics sense parar de riure i després recordar les anècdotes
- Escoltar o cantar la meua cançò preferida (o una d'elles) i poder gaudir dels ulls de la meua persona especial.
- Estar encara que siguen cinc minuts amb eixa persona tan especial i aconseguir furtar-li un somriure
- Viatjar i sentir-me com a casa, cosa que només m'ha passat a París...
- Passar hores fent el gamba amb els violoncels i crear numerets nous
- Veure i sentir que sóc important i especial per als meus amics

I ara crec que toca dir a qui li diré que participe i perquè...
Xavi, quan tingues una estoneta fes-ho, no costa res i així alces el cap dels llibres...
Marta, supose que li agradarà aquesta cosa, a veure si es reenganxa al bloc
Maite, és molt curiòs açò, fes-li un ull a la cosa...

La veritat és que no conec més gent que tinga un bloc i que el mantinga actualitzat, així que supose que ací acaba la meua aportació al mem.
The end.

2 comentaris:

Speaker ha dit...

Vaja, gràcies per continuar la iniciativa! Però pensa que açò dels mems, més que el contingut és, entre altres coses, una excusa per conéixer més blogs on puguen compartir els mateixos interessos. Per exemple: si jo faig un mem i convide altres 6 bloggers, els usuaris del meu blog potser entraran al teu per curiositat, i així successivament. Per això estaria bé que, a més de nomenar Xavi i qui siga, feres un enllaç als seus blogs perquè sapiguem on són i puguem anar-hi a tafanejar!

Salut!

José GDF ha dit...

Josep té la raó. Gràcies a ell, he arribat ací. Per curiositat, i perque diu de tu que eres música.

A mi també m'ha deixat el mem, i també he de pensar quines sis persones s'ho mereixen més, perque en tinc més de sis seguidors, i tots i totes haurien de rebre'l.

Ara vaig a vore que n'hi ha al teu blog.

Des d'Almussafes, encara que soc de Burjassot,

José GDF